Lezzet Durağı : Bambi Cafe


Herhangi bir sebeple –gerek iş olsun gerek gezme- İstanbul’a gitme durumu söz konusu olduğunda beni en çok Bambide kaşarlı dürüm döner yeme ihtimali heyecanlandırır. Beyoğlu’nda, İstiklal Caddesi ve Taksim zaten olmazsa olmaz bir İstanbul durağıdır. Bu iki mekanın tam birleşme noktasındaki Bambi ise adı geçince bile ağzımın sulanmasına sebep olan bir lezzet durağı.

Ben en çok kaşarlı tavuk dürüm döneri beğeniyorum. Bildiğiniz tavuk döner ama bilmediğiniz bir lezzette. İçine sardıkları tavuk illaki çıtır çıtır pişmiş, eşlik eden domatesler en güzelinden, bir de patates kızartması koyuluyor dürüme ama ben genelde bunu istemiyorum. Tüm bu güzellikleri sarmalayan lavaşın içine kaşar rendelenmiş. Birbiri içine geçmiş bu lezzetleri en son tost makinesinde sıkıştırınca o sıcaklıkla eriyen kaşarın yarattığı eşsiz lezzeti dürümden aldığınız lokma uzarken gözünüzle bile görebilirsiniz.

Bambi hakkında yazmayı düşündüğümden beri belki 5-6 defa gittim İstanbul’a ve her defasında bu lezzetten tattım ancak her gidişim öncesi “bu defa yemeden önce siteye koymak için fotoğrafını çekeceğim” desem de hep unuttum! O nedenle çoğu zaman bu lezzetli dürüm üstüne yediğim en az onun kadar lezzetli waffle’ın fotosunu göreceksiniz bu yazının altında. Açlığım ve nefsim dürümle bastırıldığı için en azından sonradan gelen tatlının fotosunu çekme motivasyonu buldum . En üstte de Taksim’den İstiklal tarafına ilerlerken İstiklal Caddesi’ne girmeden hemen sol tarafa dönünce, büfelerin önünden devam edip 20-30 metre sonra sağda gördüğüm ve daha o kırmızı dış yapısını görünce bile ağzımın sulandığı dükkanın dış görünüş resmini göreceksiniz.

Afiyet olsun :)

gaa

 

One thought on “Lezzet Durağı : Bambi Cafe

Yorum Yazmak İster misin?

