Soğuk Isıtıyor Beni


Ben bir kış çocuğuyum.

Sıcaklığını bilemediğim ama soğuk olduğunu tahmin ettiğim bir kasım sabahında doğmuşum. Doğduğum mevsime vefa ile sevmişim soğuktan günleri.

İçimi ısıtıyor soğuk. İçimi titreterek ısıtıyor.

Ben sonbahar sonrası doğmuşum.

Yapraklarını o bahara döken ağaçları seviyorum. Güz. Beni hayata karşı motive ediyor. Yüzüme serin rüzgar çarparken içimden dağlara kucak açmak geliyor.

Ben bir kış çocuğuyum.

Toprağını kar ile kapatmış şehri seviyorum. Üşümek ve sıkı sıkıya giyinmek istiyorum. Üşümek ve bir kış gecesinde sıcaktan bir ev odasına girmek istiyorum. Kar taneleri inerken ağır ağır pencereme…

İçimi soğuk ile ısıtmak istiyorum.

***

Önemli: Anonim değildir. keyfimizvebiz blog sahibi tarafından kaleme alınmıştır ve tüm hakları blog sahibine aittir. Kaynak belirtilerek alıntı yapılabilir.

4 thoughts on “Soğuk Isıtıyor Beni

  1. Benim surekli usumem de herhalde yaz cocugu olmamdan olsa gerek. Agirman’cim, usumek keske beni de isitsaydi tarif ettigin gibi. Bu gurbet ele gelisimde hava sicakligi sadece 10 derece dustu diye nasil titredigimi bir anlatsam… :( Alismam 10 gun surdu… :)

    Bu arada Nalbant, kilo mu almis ne? :)

    • ben de üşüyorum sevgili Abdullah :)
      haziranda doğmuş olmak nasıl olurdu diye düşünüyorum ve sitenin diğer sahibinden ipuçları alabiliyorum :)

      alışma sürecini tamamladığına göre paylaşma vaktin geldi. okyanus ötesinden izlenimlerini bekliyoruz.

      bence kilo konusunu Nalbant’ın cevaplamasını bekleyelim, bekleyelim, bekleyelim…
      :)

Yorum Yazmak İster misin?

