En Çok Alex’i Özlüyorum


Tek bir maç dahi izlemedim.

Şampiyonluk düdüğü ile son bulan o son maçtan bu yana tek bir maç dahi izlemedim. Sadece ve sadece kimi maçların özetlerini, kimilerinin de sadece gollerini…

Pozisyonu tamamlayan golü canlı yaşayamadığım için, topun ağlara gittiği o andaki heyecanı özlediğimi, o golü özetlerde izlerken hissediyordum.

Gol diye sevinmeyeli aylar oluyor. Gol ile ayağa kalkmayalı aylar oluyor.

Ama son derbi maçın özetini izlerken… ve keyif katan sol ayaktan çıkıp ağlarda son bulan o füzeyi izlerken… en çok Alex’i özlediğimi hissettim.

***

2 thoughts on “En Çok Alex’i Özlüyorum

  1. Su fenerbahce de ilk denizli ile sampiyonluk macinda gordugum ‘eli kolu baglanmak’ terimi ile zaman zaman karsilasmaktan hep korktum ve gene oyle oldu :( o anlarda seyirci susar, taktikler kaybolur ve herkez hazin sonucu bekler..

Yorum Yazmak İster misin?

