Sarı ve Lacivert Bekleyiş ’12


Biraz durgun bir bekleyiş oldu bu sefer.

Biraz sürpriz, biraz rahat, biraz temkinli… Canlı canlı izleyebildiğim, Fenerbahçe adına, tek bir golü olmadı bu sezonun.

Biraz kırgın…

Ama kime bilmeden. Biraz Başkana, biraz Türk Futboluna, biraz Trabzona… Biraz daha Trabzona, biraz Galatasaray’a… Biraz Lig TV’ye…

Benim kırgınlığımı forma sahipleri yaşamadı. Kırılmadan… Motivasyonlarını kaybetmeden, inançlarını kaybetmeden, formalarını kaybetmeden mücadele ettiler.

Ve finaldeler. Bu da yeter.

Son maçta yenilse de benden alkış alacaklar. Hatta inanıyorum ki, şampiyonluk kaybedilse dahi elli iki bin seyirci bu takımı ayakta alkışlayacaktır.

Ve bu bilindiği için bu takım şampiyon olacaktır.

Bekliyorum.

***

2 thoughts on “Sarı ve Lacivert Bekleyiş ’12

  1. sana gıcık bir yorum yapmayacağım.iki taş arası makalendeki tadı diğer yazılarında bulamadım.beni çocukluğuma götürmüştü.inşallah tekrar güzel yazılar yazarsın

Yorum Yazmak İster misin?

