Yalın Şarkıları Sevmiştim


Fotoğraf : Mehmet Dağ (http://www.mehmetdag.com)

*

Yalın şarkıları sevmiştim oysa. Yaz akşamında esen hafif rüzgarlardı onlar. Yumuşak bir şekilde dokunur ve serinlik katarlardı. Kollarımı açardım ve gül pansiyonda bir yaz vakti güzel şeyler düşünürdüm.

Güzel şeyler… Bazen bir sabah kahvaltısında kızarmış ekmeğe sürülen tereyağı ve bal idi. Bazen bir köy kahvesinde bakır çaydanlıkta demlenen çay. Bir yaz akşamı ya da bir yaz sabahı.

Yalın şarkıları severdim. Meleklerin sözü vardı ya hani ve fakat güneş batmış bana ne! Akşamındaydım ne de olsa en güzel günün. Güneş en güzel güne batmış ve ben yalnızdım. Şarkılarsa benden yana.

Bir tutam kelime aldım elime, yıpranmamış hayatlar büyük hüzünler bekler mi gerçekten? Ya bir masalsa bütün anlattıklarım ve rüzgar sadece masallarda böyle güzel eserse!

Sevinçlerimi önüme koydum ve baktım.

Güzel şeyler… Bazen uzun bir yolculuğun başladığı o ilk gün. Bazen dünyaya henüz bakan gözlerin ilk gülüşü. Bir yaz akşamı ya da bir yaz sabahı.

Vakit çok erken.

***

Önemli: Anonim değildir. keyfimizvebiz blog sahibi tarafından kaleme alınmıştır ve tüm hakları blog sahibine aittir. Kaynak belirtilerek alıntı yapılabilir.

One thought on “Yalın Şarkıları Sevmiştim

Yorum Yazmak İster misin?

