DubleAnne’ nin Hamilelik Güncesi: Eve Düşen Mutluluk :)))


leylek

Klişedir. Ama doğrudur. “yaşayan bilir ancak” veya “başına gelince anlarsın”… Bu cümleler kesinlikle hamilelikte yaşanan duygulara ithafendir; en anlamlı gittikleri yerdir. Zira gerçekten “yaşayan bilir”  :)

Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren bendeki değişimler:

  • Sabah gözümü açar açmaz, henüz kalkmadan aklıma düşen ilk şey “ben hamileyim!” ve yüzüme yerleşen ilk şey kocaman bir gülümseme :)
  • Tüm gün sırıtan bir suratla dolanma, tabii iş yerinde bunu biraz daha makul hale getirme çabası-deli olduğumu da düşünmesinler değil mi? :)
  • Hayatın anlamının, yaşama sebebimin veya dünyanın merkezinin içimde, tam da karnımın orta yerinde olduğunu düşünme hissiyatı :)
  • Sokakta yürürken ya da her hangi bir mekanda hiiiç tanımadığım insanlara gidip “biliyor musunuz ben hamileyim!!! :)))” deme isteği :) işte bu deli olduğumu düşünmeleri için en geçerli sebep olabilirdi, en tehlikelisi. Neyse ki henüz böyle bir şey yapmadım :)
  • Normalde dert edebileceğin, laf söyleyebileceğin, tartışabileceğin her türlü durum, düşünce, söz vs karşısında resmen nirvanaya ermiş ya da hayatın anlamını çözmüş ulvi bir insan gibi tepkisiz kalma, hatta hatta sırıtma :) Bir “boşveeeerrrrr!” duygusu, bir “adamsendecilik”, bir “vurdumduymazlık”… o derece yani :)
  • Normal zamanda asla başaramadığım dengeli ve düzenli beslenme olayına çok yüksek bir motivasyonla başlama ve istikrarla devam etme :) diyetisyen arkadaşımdan bile “aferin!” i aldım doğrusu :)
  • Etrafta ne çok hamile varmış, ne çok bebek varmış farkındalığı :) herkes benim gibi :)))
  • Hayatımızı dolduran bir çok şeyin bize verdiği mutluluğun şu an bebek bekliyor olma mutluluğunun yanında çooook çok az olduğunun farkına varış. Hayatta en önemli mutluluk bu ise gerisi teferruat durumu :)
  • Daha bir arzuyla asılma hayata, daha bir inançlı, daha bir güçlü, daha bir “annelik iç güdüsü” ile yoğun bir yaşam enerjisi ve yüksek motivasyon. Yaptığın herşeyi daha iyi, daha güzel yapma isteği.

Uzar gider liste. Muhakkak ekleyecek daha çok şeyim var. Ama hepsini tek kelimede özetlersem “Mutluluk” Başka hiç bir şey değil :)

Allah bu mutluluğu isteyen herkese istediği zamanda nasip etsin. Amin.

duble anne

6 thoughts on “DubleAnne’ nin Hamilelik Güncesi: Eve Düşen Mutluluk :)))

  1. Hayatta en düzenli besleneceğin zamanlar kesinlikle bu 9 ay. Ben düşününce hayret ediyorum kendime nasıl içmişim o sütleri ağzıma bile koyamazken :)
    Herkese söylemek istiyorum diyorsun ya artık gerek kalmayacak şekerim, biz burdayız demeye başlıyorlar ;) herkesle bebek muhabbeti yapmak istiyorsun değil mi? bende de öyleydi. aynı zamanda hamile arkadaşlarım vardı neyseki ve tüm gün çene çalardık odasını ne yaptın onu nasıl aldın gibi gibi.
    Çok keyifli zamanlar çook.

    • Öyle valla Hatice’cim :) her saniyesinden keyif alarak yaşıyorum, nazardan esirgesin, umarım sonunu da sağlıkla tamamlarız :)
      cidden artık baya belli oluyor karnım. güvenlik kapılarından “göbeğimi” gere gere geçiyorum, kimseye hamileyim demek zorunda kalmadan :))
      Hep bebeklerle ilgili şeyler çekiyor ilgimi evet, hep muhabbetini yapma ihtiyacı. neyseki hem sizin gibi tecrübeli anne arkadaşlarım var hem de gebe arkadaşlarım :) sayenizde mail olsun, telefonlar olsun, yüzyüze olsun bu muhabbet ihtiyacımı giderebiliyorum :)
      gaa

  2. 16 haftadayımve ikizlerimi hayırlısıyla sağ salim sağlıklı olarak kucağıma için sabırsızlanıyorum
    bu zamana kadar hiç yormadılar beni ne kusmam oldu ne ağrım ne tansiyon biraz yani 4 ayda 15 kilo aldım o kadar :)

    ultrasonda şişko göbeklerini görünce çok mutlu oluyorum ve kendi kilolarım beni mutsuz etmiyor bu yüzden

    annelik nasıl bir duygu hala anlamadım ilk bebeklerim olacak inşallah ailede de yok tüp bebekte değil biraz korku biraz endişe ama fazlasıyla heyecan var.

    işten ayrılmama çok az bir süre kaldı çünkü yürümekte zorlanıyorum artık .

    annelik annelik hazırmıyım acaba derken 4 kocaman ay geçti.

Yorum Yazmak İster misin?

