DubleAnne’nin Hamilelik Güncesi: Minik Meleklerime Mektup-2


ikiz_bebekler_ve_bakimlari

Minik prenseslerim benim,

Sizinle geçirdiğim bu muhteşem serüvenin sonuna doğru yaklaşıyoruz artık. Siz iki minik kuzumun bir saniyesini bile hatırlamayacağınız ama annenizin kesinlikle bir saniyesini bile unutmayacağı olağanüstü aylar yaşadık birlikte. İki minik hücre idiniz içimde, şimdi ise kocaman insan yavrusu oldunuz. Ultrasonda sizi gördüğümüzde hanginiz Ela hanginiz Nil ayırdedebiliyoruz artık babanızla :)

Ela’ m, sen yuvarlak yüzlü ve güleç mizaclısın, hemen her ultrasonda bize gülümsüyorsun :) Yüzünü saklamıyorsun, muhtemelen çok sosyal ve çekingen olmayan bir çocuk olacaksın. Nil’ im, sen ise hep yüzünü gizliyorsun bizden. Sadece bir kere gülümsediğine şahit olduk. Minik ellerin hep yumruk olmuş uzun ince yüzünü kapatıyor. Kameraları, fotoğraf makinelerini pek sevmeyeceksin anlaşılan :) Cool tavırlısın. Bu nedenle seni babanıza Ela’ yı ise bana benzetiyoruz babanızla…

Her geçen gün daha da yaklaştırıyor bizi birbirimize, bu durum aklıma geldikçe heyecanım artıyor ister istemez. Bir telaş kaplıyor beni. Sanki evimize gelecek o pek kıymetli misafirler için henüz daha tam hazır değilmişim gibi telaşlanıyorum. Ne olur acele etmeyin, annecik ve babacıkla buluşmak için en doğru zaman sizin içimde yeterince büyüyüp bu dünyaya sağlıkla hazır olduğunuz zamandır.

Her ne kadar sizi çok merak etsem de, sabırsızlıkla görmeyi istesem de, her gün her gün özlesem de bir taraftan içimi bir burukluk alıyor bu güzel süreç biteceği için. İleride yazdığım bu yazıları okuduğunuzda şunu çok iyi bilin ki anneniz sizi içinde büyütmekten çok ama çooook mutluluk duydu. Umarım sizin için yeterince iyi evsahipliği yapabilmişimdir. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım hep. Umarım memnun kalmışsınızdır benden…

Ben sizden o kadar çok, o kadar çooook memnun kaldım ki… Kelimelerle anlatmam mümkün olabilir mi? İki bebek iken tek bebek kadar bile yormadınız annenizi, sanki özellikle dikkat edermiş gibi beni incitmemeye. Hiç sorun çıkarmadınız, hiç üzmediniz… Bi çok tek bebeğin yaşatabildiği sorunları ben ikinizi birden taşırken bile yaşamadım çok şükür. Sizi bana veren Allah kolaylığını da verdi gani gani. Şimdi önümüzdeki en büyük ve son engel sizin doğumunuz. Umarım bu büyük finali de üçümüz başarıyla atlatır ve birbirimize kavuşuruz minik kuzularım. Her gece dua ediyorum size sağlıkla ve sorunsuz kavuşabilmek için. Çok ama çok az kaldı…

duble anne

4 thoughts on “DubleAnne’nin Hamilelik Güncesi: Minik Meleklerime Mektup-2

  1. Gülincim, bu satırları okurken tutamadım göz yaşlarımı. Şükürler olsun bu duyguları yaşatan Rabbimize…Çok şanslı bir anne ve cok şanslı iki melek. .Her anı doya doya yaşama şansı verilmiş sizlere maşallah. Bende dua ediyorum sizin adınıza önünüzdeki son engeli sağlıklı bir şekilde atlatmanız için. Bu mucizeyi doya doya yaşamanızı diliyorum. Allah yardımcınız olsun :)

Yorum Yazmak İster misin?

