Lezzet Durağı : Hasköyüm Pidecisi


Elbette ki yazmamak olmazdı.

Son aylarda en çok gittiğimiz ve bir çok kişiyle tanıştırdığımız mekan Hasköyüm Pidecisi. Bursa’da, Bademli girişinde, Migros’un hemen karşısındaki yoldan sola dönüyorsunuz. O dönüşte “Hasköy 3 km” tabelası yolu gösteriyor size. Sonra yaklaşık 10 dk boyunca,  arabadaki insanlardan yükselen “ya biz nereye gidiyoruz?” cümlelerine, “acaba yanlış mı gidiyorum” şüphesi düşürerek; taa ki Hasköy’e girip “Hasköyüm Pidecisi” yazısını  solda bir yerde görene kadar tek şerit köy yolunda ilerliyorsunuz.

Mekana ait levha dikkatinizi çekmez ise, genelde dolu olan park alanında, bir köyde normalde olabileceğinden daha fazla lüks arabaları görüp doğru yere geldiğinizi anlayabilirsiniz.

Burada  yediğim pidelerin lezzetini bugüne kadar hiç bir yerde tatmadım. İnanılmaz lezzetli, oldukça farklı. Sıradan olmadıkları da zaten isimlerinden belli:

Benim favorim olan yeni spesiyal. Kıyma ve  kavurma karışık pidenin üzerinde biber, domates ve kaşar var.

Kavurmalı kapalı; kapalı pide, üstünde susam serpilmiş olarak servis ediliyor, tercihen içine kaşar da ekleniyor.

Kuşbaşılı, kaşarlı, normal kıymalı pide de var tabi.

Asıl büyük sürpriz ise yemeğin sonunda ikram edilen özel tatlı. Üstüne susam serpilmiş kapalı pide içinde tahin helva. Soğuması için beklerken bile ağzınız sulanıyor, sabırsızlanıyorsunuz. Hem de o güzelim pidelerin üstüne midenizde yer kalmamış dahi olsa. Tüm bu lezzetli menüyü çok ama çok cüzi bir ücret karşılığı yemiş olmanız da ayrı bir güzellik. Rezervasyon için aramak isteyenlere; Tel:0224-564 50 86

Afiyet olsun :)

gaa

OKUMADIYSANIZ DİĞERLERİ :

8 thoughts on “Lezzet Durağı : Hasköyüm Pidecisi

  1. Hasköyüm Pidecisi ile ilgili kötü bir anım var maalesef, fırsat bulmuşken sizlerle paylaşayım hemen.

    Yakın bir arkadaşım oranın pidelerini öve öve bitiremiyordu ve (2 ay kadar önce) bir hafta sonu nihayet beraber gittik. Beklediğimden küçük bir yerdi ama şirindi ve dediğin gibi tıka basa da doluydu.

    Siparişimizi verdik ve uzunca bir süre bekledik. Yoğunluk nedeniyle gecikmeyi doğal karşılıyorduk ki, bizden sonra gelen tek masanın da siparişinin geldiğini görünce pidelerimizin akibetini sorduk.

    Garsonun gayet rahat bir tavırla verdiği cevap şöyleydi: “Hee sizin pideler mi? Pide bitti yaa ben size pideli köfte attırdım!” Haliyle sinirlendik ve tepki verdik. (Bana karşı mahçup olduğunu düşünen arkadaşım sayesinde biraz fazla sertçe…)

    Neyse.. O gün ordan nasıl çıktığımızı, müşterilerin arbede esnasında bize bakışlarını, ve arkadaşımın halini hatırlıyorum da bir daha önünden bile geçmem buranın dedim ve geçmedim. İşin trajikomik tarafı o gün zar zor tuttuğum arkadaşım geçenlerde bana bir itirafta bulundu: “Abi ben dayanamadım yine gidiyorum oraya arada!”

    Ne denebilir ki böyle bir durumda… :)

    • pideli köftemi attırmış aahaha:)) ama böyle mekanlarda beklemek en büyük problem, nefret ederm beklemekten..

  2. Sevgili Hakan, pideleri yiyememişsin. Yemiş olsaydın, tüm aksaklığa rağmen tekrardan giderdin sanırım :)
    açıkcası yğunluğun etkisiyle biz de ilk gidişimizde servis konusunda gecikme yaşamıştık. Fakat lezzetin verdiği ile görmemezlikten geldik.

  3. bir hasköylü olarak vazgeçilmez damak tadı vetemiz hava ortamı ile egzotik ortam sevenlerin vazgeçilmez durağı

  4. Hasköy pide beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğrattı herkese met ettigim yere sipariş verdim üzerine bir kac tane daha eklemek icin tekrar aradım malesef siparişler eksik geldi para tam alındı eksik gelenler yerine gelmediği gibi bizi arayıp utanmadan bizden artık sipariş vermeyin diye telefon geldi çok terbiyesiz bir uslubla özür dileyecekleri yerde terbiyesizliklerjne devam ettiler

  5. duydum ki köylüler has köy pidecisinden şikayetciymiş çok fazla trafik oluyor muş muş!!! pideci olmasa köyü bilen eden yoktu bu nekıskançlıktır yahu.Unutmayalım komsuda pişen köylüyede düşer.

  6. Haskoyum pidecisi cok degismis onceden ilgi alaka iyiyken simdi kimsenin yuzune bakmiyorlar hizmet kalitesi cok dusmus. Onceden ikramlari vardi simdi onu bile yapmiyorlar cok ayip. Bide yemek icin o kadar yolu gittigine degmiyecek bir yer olmus. Beni cok sasirtti artik hic kimseye tavsiye etmiyorum.

Yorum Yazmak İster misin?